Pufy reklamowe jako skuteczna forma reklamy

Targi pracy, wydarzenia branżowe czy imprezy plenerowe to okazja do zaprezentowania własnej firmy. Sposobem na przyciągnięcie uwagi w tłumie jest atrakcyjne stanowisko z praktycznymi elementami. Poznaj pufy reklamowe i przekonaj się, że jest to idealny sposób na promowanie przyjaznego wizerunku Twojej działalności!

Czym są pufy reklamowe i kiedy się je stosuje?

Pufy reklamowe to nic innego jak miękkie siedziska z nadrukiem loga danej firmy. Sprawdzają się przy organizacji wydarzeń branżowych, takich jak tematyczne targi, na których spotykają się przedstawiciele różnych działalności. Jest to możliwość do nawiązania nowych kontaktów, a także pozyskania pracowników. Zadbaj więc o to, by stanowisko Twojej firmy odzwierciedlało jej ducha. Jeśli panuje tam wyluzowana atmosfera, a wszyscy są do siebie przyjaźnie nastawieni, to postaw na pufy reklamowe.

Pufy są również dobrą formą reklamy przy sponsorowaniu imprez plenerowych, wydarzeń sportowych itp. Można zamówić je w różnych rozmiarach (70, 90 i 100 cm wysokości), a także z dwóch wariantów materiałowych – poliestru lub ekoskóry. Każdy model dostarczany jest do klienta z pełnym nadruku, co oznacza, że logotyp Twojej formy z pewnością będzie dobrze widoczny.

Dlaczego pufy to dobra forma reklamy?

Czy może być coś lepszego niż wygodne miejsce do odpoczynku, które jednocześnie promuje daną działalność? Jest to szczególnie ważne podczas imprez plenerowych, ponieważ wiele osób szuka miejsca do wylegiwania się. A obok dobrze rozplanowanej strefy relaksu nie sposób przejść obojętnie.

Pufy reklamowe z logotypem firmy można umieszczać także w popularnych miejscach publicznych lub na eventach. Jeżeli w Twojej firmie panuje startupowa atmosfera i nastawiasz się na zatrudnianie młodych ludzi, to warto sponsorować wydarzenia, które zrzeszają studentów. Warto również rozważyć współpracę z uczelnią i umieścić strefy relaksu w murach budynku.

Dodatkową zaletą puf reklamowych jest ich mobilność. Na dużych targach pracy, które rozlokowane są w kilku pomieszczeniach lub na ogromnej hali, małe stoisko firmowe może zgubić się w tłumie. Sposobem na lepszą promocję jest umieszczenie puf w innym miejscu niż stanowisko, np. w obrębie strefy wypoczynkowej. Dzięki temu zwiększają się szansę na zdobycie rozpoznawalności.

Pufy reklamowe można łączyć również z dmuchanymi sofami, kostkami lub leżakami i krzesłami reklamowymi. Dzięki temu stworzą wygodny i komfortowy punkt reklamowy.