Niedawno otworzyłeś nowy biznes i chcesz w jakiś sposób go wypromować? Możesz wykorzystać w tym celu standardowe rozwiązania marketingowe. Nie masz jednak pewności, że te metody przyniosą oczekiwane efekty. Warto więc do tematu podejść nieco bardziej kreatywnie, oferując potencjalnym odbiorcom swoich produktów i usług notesy reklamowe. Nie masz doświadczenia z tego typu gadżetami i obawiasz się, że nie poradzisz sobie z ich przygotowaniem? To nie takie trudne! Sprawdź, co powinieneś wiedzieć na ten temat i zacznij budować swój biznes już teraz.

Notesy reklamowe z nadrukiem może wykorzystywać praktycznie każda firma. Może ona podarować je swoim klientom czy kontrahentom. Często też są rozdawane na różnego rodzaju szkoleniach, konferencjach czy targach branżowych.

Szeroka oferta notesów z nadrukiem firmowym sprawia, że można wybrać zarówno mniejsze, jak i większe egzemplarze. Niektóre bloczki reklamowe z nadrukiem są klejone, inne umieszcza się na spirali. Tak zróżnicowane notesy reklamowe, które znajdziesz między innymi w ofercie OpenGift.pl, dają Ci praktycznie nieograniczone możliwości. Dzięki temu podarujesz je zarówno klientom indywidualnym, jak i biznesowym.

Dlaczego warto postawić na notes z nadrukiem firmowym?

Notesy reklamowe to produkty, które sprawdzą się niezależnie od tego, do jakiej grupy odbiorców chcesz trafić. Młodszym osobom przydadzą się do notowania najważniejszych informacji na zajęciach, a starszym sprawdzą się w pracy do zapisania codziennych obowiązków.

Tanie notesy reklamowe sprawdzają się także jako jeden z elementów powitalnej paczki do uczestników szkolenia czy konferencji. Dzięki temu mogą oni wykorzystać je natychmiast, notując ważne dla nich zapiski z wystąpień mentorów.

Jeżeli taki notes z nadrukiem firmowym wyróżni się ciekawą kolorystyką lub interesującym hasłem będzie to doskonała reklama dla Twojego biznesu. Dlatego nie warto decydować się na pierwszy lepszy gadżet. Znacznie lepszym rozwiązaniem jest jego zaprojektowanie od podstaw.

Notes czarno-zielony

Notes czarno-zielony

Od czego zacząć, projektując notesy reklamowe z okładką?

Pierwszym krokiem podczas projektowania notesów z nadrukiem firmowym jest wybór konkretnego modelu. Możesz zdecydować się na wariant klejony lub spiralowany. Często wykorzystuje się jako podarunek dla klientów biznesowych. Z kolei bloczki reklamowe z nadrukiem na spirali świetnie sprawdzają się na różnego rodzaju eventach.

Nie ma jednak reguły, jeżeli chodzi o przeznaczenie notatników. Nowoczesne wzory w bambusowych okładkach na spirali równie dobrze można wykorzystać w przypadku poważnych kontrahentów. Z pewnością większość z nich doceni taki stylowy gadżet i będzie z niego chętnie korzystać.

Sporą popularnością w ostatnich latach cieszą się także produkty ekologiczne. Takie gadżety wykonuje się z odnawialnych materiałów, które są bezpieczne dla środowiska. Z pewnością docenią je wszyscy Ci odbiorcy, którzy troszczą się o planetę.

Notatnik korkowy z długopisem

Notatnik korkowy z długopisem

Projekt nadruku - samodzielnie czy z pomocą fachowców?

Nadruk na notesach firmowych powinien charakteryzować się przede wszystkim dobrą rozdzielczością. O ile z grafiką zwykle nie ma w tym przypadku większego problemu, to pewne niedogodności mogą pojawić się na etapie dopasowania wielkości napisu. Dlatego warto zdecydować się na kompleksową usługę projektowania i wykonania gadżetów reklamowych. Wówczas można mieć pewność, że wszystko będzie prezentowało się idealnie - niezależnie od wielkości notatnika, na jaki postawisz. Fachowcy załatwią wszystko za Ciebie, a Ty będziesz mógł cieszyć się  świetnym efektem końcowym.