Coraz większa liczba firm odchodzi od tradycyjnych form reklamy na rzecz marketingu internetowego. W sieci znacznie łatwiej dotrzeć do ogromnej rzeszy potencjalnych klientów. Jedną z technik jest reklama Adwords w Warszawie, a także pozycjonowanie organiczne oferowane przez doświadczonych specjalistów. Z tego artykułu dowiesz się, czym jest reklama Google Adwords oraz jakich rezultatów możesz spodziewać się po tej formie marketingu.
Co dokładnie oferuje nam kampania Adwords?
Bardzo duża liczba użytkowników poszukuje konkretnych usług lub produktów za pośrednictwem wyszukiwarki internetowej. Nowoczesna reklama Adwords w Warszawie sprawia, że po wpisaniu określonej frazy, użytkownikom na pierwszym miejscu wyświetli się nasza strona internetowa. Jest ona wyświetlana w specjalnej sekcji linków promowanych, a przy linku widnieje napis „reklama”. Mimo to, bardzo duża liczba użytkowników wybiera pierwsze wyniki obecne w sekcji Adwords.
W trakcie kampanii, nasza strona jest promowana także w innych aplikacjach Google, o ile oczywiście pozwala na to nasz profil działalności. Firmy są wyświetlane w promowanych wynikach, np. w nawigacji oraz mapach Google. Ostatnim elementem są reklamy widoczne w serwisach oraz portalach współpracujących z programem. Profesjonalne pozycjonowanie stron w Warszawie pozwala przyciągnąć szerokie grono użytkowników, dzięki czemu, nasza strona staje się dobrą przestrzenią reklamową. Wówczas sami możemy zdecydować się na umieszczenie banneru Google na stronie.
Najważniejsze zalety reklamy Adwords
Decydując się na tę technikę promowania firmy, mamy pewność, że nasza reklama dotrze do użytkowników, którzy będą zainteresowani naszą ofertą. Zarówno linki sponsorowane wyświetlane w wyszukiwarce, jak również na bannerach reklamowych, są dobierane przez algorytm Google pod kątem ostatniej aktywności użytkownika. A zatem, jeśli poszukiwał on konkretnego produktu lub usługi, w ciągu następnych dni będzie otrzymywał podobne propozycje od partnerów Google Ads.
Kampania może zostać dostosowana do naszych potrzeb finansowych. Płacimy wyłącznie za kliknięcia w nasz link, a w panelu na naszym koncie możemy w każdej chwili zakończyć promowanie. Możemy także z góry określić kwotę, jaką chcemy przeznaczyć na kampanię. Dzięki temu, ceny za pozycjonowanie strony są dostosowane do naszych potrzeb. Kampania Google Ads przydaje się w sytuacji, gdy zależy nam na szybkim pozyskaniu klientów.
Jakimi technikami warto uzupełnić kampanię Google Adwords?
Firmy oraz sklepy internetowe powinny zadbać o stały przypływ nowych klientów. Taki efekt oferuje nam profesjonalne pozycjonowanie. Musimy bowiem pamiętać, że na naszą pozycję wpływa wiele czynników: jakość publikowanych materiałów, linki zewnętrzne oraz wewnętrzne, szybkość strony Google, a także aktywność w social media. Warto skonsultować się z doświadczonym specjalistą SEO, który zaplanuje odpowiednią reklamę Adwords w Warszawie, a jednocześnie dobierze inne techniki dostosowane do potrzeb naszej firmy.