Powiat Pruszkowski wychodząc na przeciw oczekiwaniom mieszkańców przygotowuje nową usługę InPost Urząd 24, która pozwala w prosty sposób usprawnić obieg dokumentów między mieszkańcami a urzędem, zwłaszcza w obecnej sytuacji, kiedy nie można – przy pomocy Elektronicznej Platformy Usług – uniknąć tradycyjnej wymiany dokumentów.
Uruchomienie usługi InPost Urząd 24 przewidywane jest w przyszłym tygodniu.
Chodzi m.in. o sprawy związane z zarejestrowaniem bądź wyrejestrowaniem pojazdu, wydaniem lub wymianą dokumentów komunikacyjnych (dowodu rejestracyjnego, karty pojazdu oraz tablicy rejestracyjnych), wydaniem profilu kandydata na kierowcę (PKK) czy zbyciem lub nabyciem pojazdu.
Aby załatwić sprawę urzędową w Starostwie Powiatowym w Pruszkowie przy pomocy Paczkomatu InPost, wystarczy wejśc na stronę
https://inpost.pl/urzedy24
, wypełnić formularz i zanieść dokumenty do wybranego przez siebie Paczkomatu na terenie miasta. Dokumenty od urzędu można odbierać z Paczkomatu, który znajduje się przy wejściu „A” Starostwa Powiatowego w Pruszkowie przy ul. Drzymały 30.
Zapraszamy do korzystania w nowej usługi!