Powiatowy Zespół do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności w Grodzisku Mazowieckim informuje, że w związku z obecną sytuacją związaną z koronawirusem COVID 19, od dnia 16 marca br. będą wprowadzone ograniczenia dla interesantów odnośnie załatwiania spraw administracyjnych w tym zakresie. Działalność Punktu Kancelaryjnego w Pruszkowie zostanie na okres od 13 do 20 marca chwilowo zawieszona i może ulec zmianie.

Wszystkie posiedzenia składów orzekających, zostały do 27 marca odwołane. Osoby oczekujące na komisję zostaną telefonicznie poinformowane o wyznaczonym nowym terminie. Wydane wcześniej decyzje administracyjne (orzeczenia o niepełnosprawności) zostaną przesłane drogą pocztową za zwrotnym potwierdzeniem odbioru. Osoby zainteresowane wydaniem karty parkingowej muszą osobiście złożyć wniosek w siedzibie Powiatowego Zespołu w Grodzisku Mazowieckim – Szpital Zachodni, II piętro – gdzie pojedynczo będą przyjmowani. Odbiór legitymacji osoby zainteresowanej lub pisemnie upoważnionej, również w siedzibie zespołu. Wnioski w sprawie wydania orzeczenia i wnioski na legitymacje można składać drogą pocztową na adres Powiatowego Zespołu, 05-825 Grodzisk Mazowiecki ul. Daleka 11. Pytania można kierować na adres e-mailowy : Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., lub telefonicznie pod nr 22/ 724-07-09.