Powiat Pruszków: Praca urzędu w czasie zagrożenia koronawirusem
Szanowni Państwo,
W trosce o Państwa bezpieczeństwo i zgodnie z przepisami prawa dotyczącymi zagrożenia epidemiologicznego wirusem COVID-19 informujemy, że Urząd realizuje wszystkie zadania, które są związane z zapewnieniem potrzeb obywateli w okresie zagrożenia. Wszystkie sprawy urzędowe można załatwić po uprzednim kontakcie z wydziałami za pomocą: maila, telefonu lub e-PUAP. Dotyczy to także Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie, Powiatowego Urzędu Pracy, Powiatowego Rzecznika Praw Konsumentów.
Starostwo Powiatowe w Pruszkowie oraz wszystkie wydziały i filie wykonują swoją pracę bez przerwy, a indywidualne wizyty po wcześniejszym umówieniu są wynikiem troski o Państwa bezpieczeństwo i odbywają się w specjalnych śluzach zlokalizowanych przy wejściach do Urzędu._
_ Wiele spraw mogą Państwo załatwić internetowo, poprzez E-urząd: _
Wszystkie niezbędne kontakty do poszczególnych wydziałów znajdą Państwo poniżej:
****Wydział Obsługi Mieszkańców
****Zbigniew Rzeczycki Naczelnik tel. 22 738 15 84
Sławomir Rakowiecki Zastępca Naczelnika tel. 22 738 15 33
kancelaria tel. 22 738 14 00
rejestracja pojazdów tel. 22 738 15 31
prawo jazdy tel. 22 738 15 38
**_
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Zbycia/nabycia pojazdów
- zawiadomienia o zbyciu/nabyciu pojazdów można składać drogą elektroniczną lub za pośrednictwem poczty.
Preferowane jest składanie zawiadomień o zbyciu/nabyciu pojazdu za pośrednictwem elektronicznej skrzynki podawczej PWPW
aby przejść do skrzynki PWPW kliknij tutaj
- odbiór dokumentów paszportowych, dla których wnioski zostały złożone w Starostwie Powiatowym w Pruszkowie, odbywa się Referacie nr 1 przy ul. Kruczej 5/11 w Warszawie po wcześniejszym umówieniu wizyty telefonicznie 22-695-73-02, w sytuacjach niecierpiących zwłoki.
Szczegółowe informacje dotyczące obecnego funkcjonowania Oddziału Paszportów znajdują się na stronie: _
**Wydział Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami
**Preferowany sposób składania wniosków: w wersji elektronicznej poprzez wysłanie skanów tych wniosków na adres e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub za pośrednictwem platformy ePUAP. Oryginały wniosków należy przesłać pocztą.
Opłat za wydawane dokumenty można dokonać poprzez system płatności elektronicznych lub zwykłym przelewem. Numer konta bankowego, na który można dokonywać wpłat będzie podany na Dokumencie Obliczenia Opłaty, który otrzymają Państwo po rozpatrzeniu wniosku.
Wnioski o zmianę danych w ewidencji gruntów i budynków, wypisy, wyrysy, informacje z ewidencji gruntów i budynków oraz zbiory danych, informacje z rejestru cen i wartości nieruchomości oraz wnioski o wydanie mapy zasadniczej lub ewidencyjnej są dostępne pod adresem:**
******Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. ,
,
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.****
**Wydział Ochrony Środowiska
**Preferowany sposób przesyłania wniosków: za pomocą poczty, poczty elektronicznej, e-PUAP lub e-usług.
Wnioski są rozpatrywane w określonym przez Kpa terminie. Przygotowane przez wydział dokumenty zostaną przesłane pocztą na wskazany przez interesanta adres korespondencyjny. Istnieje również możliwość wysłania zeskanowanego dokumentu mailem.
w zakresie spraw związanych z usunięciem drzew i krzewów, uzgodnienia ZUD, wnioski rozpatruje p. Agnieszka Wawrzyniak, mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. , tel. 22 738 15 43
w zakresie spraw związanych z usunięciem drzew i krzewów z pasa drogowego drogi powiatowej, zimowym utrzymaniem dróg powiatowych, zamówieniami publicznymi na platformie zakupowej OpenNexus, wydawaniem zezwoleń na utrzymywanie chartów rasowych i ich mieszańców, zwierząt podlegających obowiązkowi rejestracji CITES , wnioski rozpatruje p. Andrzej Leszczyński, mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. , tel. 22 738 15 98 lub 602 393 644.
w zakresie wydawania zaświadczeń o lasach wnioski rozpatruje p. Tomasz Jankowski, mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. , tel. 22 738 15 98.
w zakresie spraw związanych z odpadami wnioski rozpatruje p. Agata Olek, mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. , tel. 22 738 15 42
w zakresie spraw związanych z wyłączeniem gruntów z produkcji rolniczej wnioski rozpatruje p. Joanna Zaręba, mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. , tel. 22 738 15 43
w zakresie spraw związanych z gospodarką leśną oraz w/w spraw informacji udziela naczelnik wydziału Klaudia Bryk, mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. , tel. 22 738 15 41 lub 795 542 141
**Wydział Architektury
**tel. 22 738 15 60, 22 738 15 61
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
**Zespół Zdrowia
**tel. 22 738 14 06
Joanna Hajdukiewicz Kierownik Zespołu Ochrony Zdrowia tel. 532 511 625
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
****Geolog Powiatowy
**__**Kamila Sikorska 22 738 14 79
****Wydział Inwestycji i Drogownictwa
**__**Paweł Kostrzewski 660 564 300
Andrzej Kutyński 604 051 483
Zdzisław Pakieła 692 445 338
Karol Świt 795 530 554
****Biuro Zarządu
****tel. 22 738 14 08
**
Nieodpłatna Pomoc Prawna****
**** tel. 501 750 705
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
****Zespół Zamówień Publicznych
****Karolina Mąkal Kierownik 22 738 14 70
**
zamó Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
****Wydział Finansów
****Marek Michalak Naczelnik 22 738 14 61
****Izabela Jabłońska Zastępca naczelnika 22 738 14 27
**
****Wydział Edukacji
****tel. 738 14 40
**
****Zespół Komunikacji Zewnętrznej
****Agnieszka Kuruliszwili Rzecznik Prasowy 694 48 50 45
****Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
****Urszula Sobiesiak 22 738 14 75
****Wydział Funduszy Zewnętrznych
****Piotr Aniołek Naczelnik 22 738 14 69
**
****Radcy Prawni (kancelaria zewnętrzna):
****Maria Jasińska 607 664 710
Justyna Marcinkowska 503 007 540
****Zespół Kadr
****Elżbieta Drewczyńska Kierownik Zespołu 22 738 14 72, 22 738-14-16
**
****Zespół Kontroli Wewnętrznej
****Urszula Boniewska Kierownik 22 738 15 67
**
****Audytor Wewnętrzny
****Edyta Janusz 022 738 15 71
**
****Biuro Rady
**Małgorzata Janowska Naczelnik 22 738 14 83
biuro.
****Wydział Obsługi Urzędu
****Witold Dąbrowski Naczelnik 22 738 14 14, 602 594 999
**
****Rzecznik Konsumenta
****Zdzisław Ambroziak tel. 22 738 14 50
**
Prosimy o dokonywanie płatności elektronicznych na rachunki bankowe :
Numery kont bankowych (Bank Pekao SA):
• rachunek dochodów: 42 1240 5918 1111 0000 4908 0878
• dochody Skarbu Państwa (opłaty za użytkowanie wieczyste):
15 1240 5918 1111 0000 4911 5411
• rachunek sum depozytowych : 34 1240 5918 1111 0000 4909 7124
rachunek opłaty skarbowej:
Miasto Pruszków, ul. Kraszewskiego 14/16, 05-800 Pruszków
49 1240 6973 1111 0010 8630 1623
pruszkow.pl/biuro-obslugi-mieszkanca/numery-rachunkow/
rachunek opłaty paszportowej:
Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie, pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa
83 1010 1010 0137 1022 3100 0000
bip.mazowieckie.pl/artykuly/294/konto-bankowe
Transport drogowy
Sprawy związane z transportem drogowym dotyczące uzyskania/ zmiany zezwolenia/ licencji na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego rzeczy/ osób, zaświadczeń na przewozy drogowe na potrzeby własne rzeczy/osób oraz uzgodnienia zmiany zezwoleń na przewozy regularne oraz regularne specjalne jak i działalność Stacji Kontroli Pojazdów funkcjonujących na terenie Powiatu Pruszkowskiego, oraz osoby ubiegające się o nadanie numeru uprawnień diagnosty samochodowego mogą zgłaszać się doPana Mariusza Karczewskiego**** na adres e-mailTen adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.****
ePUAP i Profil Zaufany
Informujemy, że w związku z nagłym wzrostem ilości spraw załatwianych w urzędach w całej Polsce za pośrednictwem ePUAP oraz przy użyciu profilu zaufanego, co raz częściej otrzymujemy informację o problemach związanych z korzystaniem z tej formy komunikacji. Problemy z załatwianiem spraw wynikają zazwyczaj z przeciążenia serwerów platformy ePUAP i mają charakter chwilowy, dlatego też prosimy o cierpliwość i wyrozumiałość.
W razie wątpliwości co do dostarczenia dokumentów prosimy kontaktować się telefonicznie w celu potwierdzenia otrzymania dokumentu, przy czym należy pamiętać, że działanie ePUAP nie jest natychmiastowe, więc telefonowanie jest zasadne po upływie co najmniej 1 dnia.
Wnioski o wydanie wypisów z rejestru gruntów/budynków/lokali oraz wyrysów z mapy ewidencyjnej
Aby złożyć wniosek o wydanie wypisów z rejestru gruntów/budynków/lokali oraz wyrysów z mapy ewidencyjnej należy wypełnić formularz EGIB i złożyć :
* w wersji elektronicznej poprzez wysłanie skanu wniosku na adres e-mail
natomiast oryginał należy wysłać za pośrednictwem poczty na adres Urzędu * za pośrednictwem platformy ePUAP ( instrukcja złożenia wniosku jest zamieszczona na stronie BIP powiatu)
Dokumenty stanowiące załączniki do wniosków (pełnomocnictwa oraz inne dokumenty upoważniające do reprezentowania właściciela) należy składać w oryginałach bądź kopiach poświadczonych notarialnie.
Informację o wysokości opłaty oraz dane do przelewu otrzymają Państwo na podany we wniosku adres e-mail po zarejestrowaniu wniosku.
Opłat za wydawane dokumenty można dokonać poprzez system płatności elektronicznych lub zwykłym przelewem.
Przygotowane dokumenty w postaci papierowej lub w postaci elektronicznej zostaną przesłane drogą pocztową na podany we wniosku adres po otrzymaniu oryginału wniosku ( w przypadku wysłania skanu wniosku na adres e-mail) oraz po zaksięgowaniu opłaty.
Dokumenty w postaci elektronicznej wysyłane są w formie zaszyfrowanego pliku. Hasło do rozpakowania pliku zostanie przekazane telefonicznie.
Starostwo Powiatowe w Pruszkowie,
powiat.pruszkow.pl/informacje/26483
Autor: krystian